האתר כרגע סגור להזמנות.

שיחה עם נציג

צ’אט ב-WhatsApp

קטגוריות מוצרים

תקנון האתר ותנאי שימוש

כללי
השימוש והקנייה באתר “סיילי” להלן ” האתר” מותנה בקריאה והסכמה לפרטים הרשומים מטה.
אנא הקפד לקרוא את הפרטים עד סופם טרם תבצע רכישה דרך האתר.

תקנון זה מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ומתייחס באופן שווה לשני המינים.

כל המבצע פעולה ו/או קניה דרך האתר או אחד מנציגיו מצהיר כי קרא את תקנון האתר והוא מסכים לתנאיו וכי לא תהיה לו כל טענה ו/או תביעה ו/או דרישה, הדבר יהווה בסיס משפטי.

אתר סיילי מהווה חנות אלקטרונית ברשת האינטרנט לנוחיות לקוחותינו.
לרשות לקוחותינו עומד שרות לקוחות בטל’: 0796-60-50-40 או בדוא”ל: info@saleli.co.il 

מי רשאי להשתתף?
על מבצע הפעולה באתר להיות תושב ישראל, מעל גיל 18, בעל כרטיס אשראי בתוקף, ויש ברשותו כתובת דואר אלקטרוני ברשת האינטרנט.
תעודות האחריות ניתנות על ידי היבואנים בלבד ובאחריותם. “סיילי” לא תהה אחראית ישירות או בעקיפין.

אתר סיילי עושה ככל יכולתו לעדכן את תנאי האחריות וההרחבות כפי שמתקבלים ע”י היבואנים, במידה ותקופת האחריות או מהותה שונתה ע”י היבואנים וטרם עודכנה באתר, תחול האחריות לפי תקנון היבואן ביום הרכישה והלקוח מוותר על כל טענה בגין כך.

התמונות באתר הינן להמחשה בלבד.
תיאורי המוצרים באתר מתקבלים ע”י היבואנים השונים ובאחריותם. באחריות הקונה לבדוק מפרט המוצר טרם רכישתו.
המחירים באתר נקבעים בהתאם למבצעים וכמויות במלאי וניתנים לשינוי בכל עת ללא הודעה מוקדמת לפי שיקול מפעילי האתר. המחיר המפורסם בעת מסירת אמצעי התשלום הוא הקובע ולא יהיה ניתן לשינוי.

תשלום
א. כל רכישה דרך האתר כפופה לאישור חברת האשראי.
בתהליך הרכישה תתבקש להזין את פרטי כרטיס האשראי ולבצע אימות לרכישה או שבאפשרותך לפנות אלינו על מנת שנציגינו ייצרו עמך קשר לקבלת הפרטים וביצוע הזמנה טלפונית.

ב. לאחר ביצוע ההזמנה, תקבל הודעה ראשונית על קליטת פרטי הזמנתך לפי בחירתך- במייל. לתשומת ליבך- אישור ההזמנה הוא אוטומטי ואינו מחייב את האתר או מי מטעמו לספק את המוצרים שהזמנת. האישור מעיד אך ורק על קליטת הפרטים ולא על המצאות הפריט במלאי. מערכת האתר הינה בתקן גבוה שאינו מאפשר השארות פרטי אמ”ת ליותר מימים בודדים, יש לעקוב אחר ביצוע החיוב בחברת האשראי בפרט בתקופת החגים או בתקופת מבצעים מאסיבית כגון הבלאק פרידיי, מבצעי פרי-סייל וכדומה. במידה ולא בוצע החיוב יש ליידע את החנות במיידית.
עם זאת, אנו עושים את מירב המאמצים על מנת לעדכן את האתר באם חסר מוצר מסוים במלאי.

ג. לידיעתך, מסירת פרטים כוזבים הינה עבירה פלילית על פי חוק, ומוסר הפרטים יהיה אחראי לכל נזק שיגרם למפעילי האתר עקב כך.

ד. מפעילי האתר לא ישאו בכל אחריות לכל שימוש בלתי חוקי או בלתי מורשה בכרטיס האשראי שהזנת במערכת על ידי צד שלישי.

ה. יש להזין מס’ טלפון פעיל על מנת שנוכל ליצור עמכם קשר ולתאם אספקה. במידה והמס’ לא פעיל ולא יהיה ניתן ליצור עמכם קשר בכל דרך אחרת לרבות דוא”ל, לא נוכל לספק את המוצר.
במקרה שהמוצרים יחזרו לספק עקב מסירתך פרטים שגויים למסירה, תחויב בגין דמי טיפול ומשלוח.

ו. עסקת הרכישה תיכנס לתוקפה רק עם קבלת אישור מחברת האשראי.

ז. במקרה בו הלקוח קיבל הצעה מהחנות או שלא ברורה בחירתו בעניין ההזמנה כגון סוג יבואן (למשל במקרה של יבוא מקביל לעומת רשמי), תמתין ההזמנה לאישור סופי של הלקוח בהתאם לעדכון המלאי הנוכחי ולשלמות אמצעי התשלום.

 

ביטול עסקה
א. הלקוח רשאי לבטל את העסקה בהתאם לחוק הגנת הצרכן תוך 14 יום מיום קבלת המוצר.
הביטול יעשה בכתב או טלפונית או באמצעות פקס או דוא”ל.
בהתאם לחוק, מפעילי האתר רשאים לגבות מהלקוח דמי ביטול בשיעור של עד 5% ממחיר המוצר שביקש לרכוש או 100 ₪, לפי הנמוך מבינהם.
אם המוצר סופק והלקוח מעוניין להחזירו, חלה עליו החובה להחזירו למחסני הספק, במיקום שייקבע, במידה והמוצר נשלח מהחנות אל חברת המשלוחים, הלקוח יחוייב בתשלום מלא של המשלוח, גם אם טרם נשלח אליו המוצר בפועל.

ב. על המוצר להיות סגור, באריזתו המקורית ושלא נעשה בו כל שימוש! האריזה חייבת להיות שלמה ולא פגומה. למפעילי האתר עומדת הזכות לתבוע את הקונה בשל נזקים שנגרמו להם במקרה של פגיעה/ הרעה או ירידת ערך המוצר. כמו כן הזיכוי יהיה לערך המוצר שהוחזר, בניכוי הוצאות בהתאם להוראות החוק.

ג. במידה והוחלף מוצר שהוכרז על ידי הלקוח כפגום, ולאחר בדיקה התברר שהמוצר היה תקין, הלקוח יחויב באופן מיידי בעלויות המשלוח וכל הנלווים.

ד. החזר כספי יינתן בהתאם לאופן ביצוע התשלום, לא יאוחר מ 30 יום מיום ביטול העסקה.
הגנת הפרטיות
בתהליך הרכישה תתבקשו למסור את פרטיכם ופרטי אמצעי התשלום שברשותכם.
מנהלי האתר וצוות העובדים מתחייבים לשמור על סודיות פרטיכם לרבות אמצעי התשלום בכל עת.
כיוון שביצוע פעולות בסביבה מכוונת אינה חסינה באופן מוחלט, אין למפעילי האתר חסינות מוחלטת מפני חדירות למחשביהם. אם למרות אמצעי האבטחה שאנו נוקטים, יעלה בידי צד שלישי לחדור למידע מאובטח לא תהיה לך כל טענה, תביעה או דרישה כלפי החברה.
האתר מאובטח באמצעות תוכנת אבטחה מהמתקדמות ביותר, אנו עושים ככל יכולתנו להתעדכן בתוכנות אבטחה חדשניות כדי להעניק לכם קנייה בטוחה.

מדיניות משלוחים

משלוח רגיל :

• משלוח בדואר רשום (משלוח חינם-עד 2 ק”ג) מבוטח ע”י דואר ישראל ואחריות אודות המשלוח מכל סוג הינה באחריות הלקוח בלבד! משמעות סעיף זה הוא שמוצר שלא הגיע בזמן האספקה, מוצר שאבד בדרך, מוצר שהגיע שבור או מעטפה שהגיעה פתוחה אין החנות או מי מטעמה אחראים על כך. הביטוח ממומש ישירות מול נציב תלונות הציבור של דואר ישראל (ניתן לרכוש שירות ביטוח לחבילה או לחלופין לבצע משלוח עם שליחה במסירה אישית בתוספת תשלום).

משלוח מהיר :

• רוב המוצרים באתר יסופקו באותו יום עסקים מרגע קבלת האישור מחברת האשראי.
• הזמנות אשר יאושרו עד השעה 11:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 16:00
• הזמנות אשר יאושרו עד השעה 15:00 יסופקו באותו יום עסקים ויישלחו עד השעה 19:00
• הזמנות שיבוצעו לאחר השעה 15:00 יסופקו ביום העסקים העוקב.
•  עלות השילוח של שירות אקספרס אינה כלולה בעלות המכשיר.
• במידה והמוצר אינו זמין במלאי, זמן האספקה עשוי להיות ארוך מהמצוין בפרטי המשלוח.
• אישור הזמנה: רק לאחר שבוצע אישור מול נציג חברת האשראי לעסקה.
• ניתן לבטל עסקה בשליחות ללא עלות כל עוד המשלוח בחנות , ברגע שהמשלוח הועבר לחברת השליחויות , הביטול כרוך בתשלום עבור השליחות .

משלוחים מהירים יתאפשרו באזורי החלוקה הבאים:

אזור המרכז הרצליה ת”א ר”ג גבעתיים חולן בת-ים ראשון לציון בני ברק גבעת שמואל פ”ת קריית אונו אזור .

תנאי ביטול עסקה על פי תקנון משרד התעשייה והמסחר

לקוח אשר מכשיר סלולרי ו/או מוצר חשמלי אחר ומעוניין להחזירו יכול לעשות זאת בקריטריונים הבאים:

• המכשיר חדש ולא נעשה בו שימוש ובנוסף הוא ארוז באריזתו המקורית
• לא עברו 14 ימי עסקים מרגע קבלת המוצר
• הודעה על ביטול העסקה תימסר לחנות ו/או מי מטעמה באי מייל ו/או פקס (פרטי התקשרות מופיעים בעמוד צור קשר)
• ביטול עסקה שלא עכב פגם במוצר יחויב ב100 ₪ דמי ביטול או 5 אחוז מערך המוצר (הנמוך מבניהם).
• רשאית “סיילי” לקזז דמי משלוח עבור המוצר.
• רכישה שבוצעה בכרטיס אשראי רשאית “סיילי” לקזז דמי סליקה של חברת האשראי בגובה של 2.6 אחוז או 59 ₪ הגבוה מבניהם.
• “סיילי” לא תזכה לקוח עבור הוצאות שילוח וכד’ שנוספו למבקש לבטל עסקה.
• לקוח ששילם במזומן ומבקש לבטל עסקה יישא בכל ההוצאות הנזכרות מעל והתשלום יתבצע בשיק או בהעברה בנקאית ע”פ שיקולי המנהלים.
• לקוח ששילם באמצעות כרטיס אשראי יזוכה באמצעות אותו הכרטיס בלבד.

תעודת אחריות למכשיר סלולרי חדש יבואן מורשה .
• תעודת אחריות זו תקפה בצירוף חשבונית קנייה ובסניף הרכישה בלבד.
• תקופת האחריות הינה לתקופה של 12 חודשים ללוח האם.
• תקופת האחריות לסוללה הינה ל-6 חודשים, אין אחריות על סוללה נפוחה.
• תקופת האחריות לאביזרים נלווים הינה ל-30 ימים בלבד מיום הקנייה. (כבל נתונים, מטען, אוזניות וכו’)
• הזכות להעדיף תיקון ע”פ החלפת מכשיר שמורה לחנות, מנהליה או מי שהוסמך על ידיה בלבד.
• משך זמן התיקון הינו עד 14 ימי עסקים (שישי, ערב חג, חוה”מ אינם נחשבים ימי עסקים) ובתנאי שמלאי החלפים במעבדה המרכזית זמין.
• אין המעבדה אחראית על תוכן המכשיר ו/או לבצע גיבוי לתוכן בעת מסירת המכשיר לתיקון.
• אין אחריות על מסך / תצוגה.
• אין אחריות על שקע אופציות / טעינה.
• אין אחריות על טלפון נעול גישה (סיסמא, ציור,,ICLOUD, MI ACCOUNT, FLYME וכו’)
• אין אחריות במקרה בו בוצע ROOT או שינוי / עדכון גרסה באופן עצמאי.
• אין אחריות על מכשיר שאינו מראה מס’ סידורי IMEI .
• תיקון שבמסגרת האחריות או שלא במסגרת האחריות שיטופל במעבדה שלא אושרה מראש בכתב על ידינו תבטל כתב אחריות זה לאלתר.
• אין החנות, מנהליה או המעבדה אחראים על נזק שיגרם לאדם כתוצאה מתקלה בסלולרי הנרכש בחנות (אובדן ימי עבודה, אובדן הכנסה, נסיעות וכו’)
• אין החנות ו/ או המעבדה מתחייבים לספק מכשיר חליפי במהלך זמן התיקון.
• מכשיר שבמסגרת אחריות הוכנס לטיפול במעבדה יחויב בבדיקה כוללת ותיקון פגמים אחרים גם אם הדבר דורש תשלום מצד הלקוח, משמע לקוח שמכשירו דורש צריבה מחדש של התוכנה והוא הגיע עם מסך שבור המכשיר יטופל בתנאי שהלקוח מוכן שיוחלף גם המסך וזאת בתשלום.
• אין החנות / היבואן / המעבדה אחראית על אביזרים נלווים שימסרו יחד עם המכשיר לתיקון במעבדה.
• כל תיקון באחריות ושלא באחריות כפוף לנהלי המעבדה (מלבד תנאי תעודה זו)
• אין אחריות על נזקי טבע / כוח עליון / מים / קורוזיה / אבק / מעיכות / שברים וכו’.

כתב אחריות זה יבוטל לאלתר במידה והמכשיר במצב מוזנח משמע:
מכות, מעיכות, סימני הזנחה, סימני קורוזיה ומים, שברים וכו’.
אנא הצטיידו בכיסויים והגנה מתאימים והימנעו מאי נעימויות.

תעודת אחריות למכשיר סלולרי יבואן רשמי אריזה סגורה

• תעודת אחריות זו תקפה בצירוף חשבונית קנייה בכל סניפי הרשת.
• תקופת האחריות הינה לתקופה של 12 חודשים ללוח האם.
• תקופת האחריות לסוללה הינה ל-6 חודשים, אין אחריות על סוללה נפוחה.
• תקופת האחריות לשקע טעינה/ שקע אופציות הינה ל-6 חודשים מרגע הרכישה (אין אחריות במקרה של קורוזיה או שבר)
• תקופת האחריות לאביזרים נלווים הינה ל-90 ימים בלבד מיום הקנייה. (כבל נתונים, מטען, אוזניות וכו’)
• הזכות להעדיף תיקון ע”פ החלפת מכשיר שמורה לחנות, מנהליה או מי שהוסמך על ידיה בלבד.
• משך זמן התיקון הינו עד 7 ימי עסקים (שישי,ערב חג, חוה”מ אינם נחשבים ימי עסקים) ובתנאי שמלאי החלפים במעבדה המרכזית זמין.
• אין אחריות על טלפון נעול גישה (סיסמא, ציור,,ICLOUD, MI ACCOUNT, FLYME וכו’.
• אין אחריות על מסך / תצוגה.
• אין אחריות במקרה בו בוצע ROOT או שינוי / עדכון גירסה באופן עצמאי.
• אין המעבדה אחראית על תוכן המכשיר ו/או לבצע גיבוי לתוכן בעת מסירת המכשיר לתיקון.
• אין אחריות על מכשיר שאינו מראה מס’ סידורי IMEI .
• תיקון שבמסגרת האחריות או שלא במסגרת האחריות שיטופל במעבדה שלא אושרה מראש בכתב על ידינו תבטל כתב אחריות זה לאלתר.
• אין החנות / היבואן / המעבדה אחראית על אביזרים נלווים שימסרו יחד עם המכשיר לתיקון במעבדה.
• אין החנות, מנהליה או המעבדה אחראים על נזק שיגרם לאדם כתוצאה מתקלה בסלולרי הנרכש בחנות (אובדן ימי עבודה, אובדן הכנסה, נסיעות וכו’.
• אין החנות ו/ או המעבדה מתחייבים לספק מכשיר חליפי במהלך זמן התיקון.
• מכשיר שבמסגרת אחריות הוכנס לטיפול במעבדה יחויב בבדיקה כוללת ותיקון פגמים אחרים גם אם הדבר דורש תשלום מצד הלקוח, משמע לקוח שמכשירו דורש צריבה מחדש של התוכנה והוא הגיע עם מסך שבור המכשיר יטופל בתנאי שהלקוח מוכן שיוחלף גם המסך וזאת בתשלום.
• כל תיקון באחריות ושלא באחריות כפוף לנהלי המעבדה (מלבד תנאי תעודה זו’.
• אין אחריות על נזקי טבע / כוח עליון / מים / קורוזיה / אבק / מעיכות / שברים וכו’.

כתב אחריות זה יבוטל לאלתר במידה והמכשיר במצב מוזנח משמע:
מכות, מעיכות, סימני הזנחה, סימני קורוזיה ומים, שברים וכו’.
אנא הצטיידו בכיסויים והגנה מתאימים והימנעו מאי נעימויות.

אספקת המוצר
א. זמני האספקה מפורסמים לצד כל מוצר ומותנים באישור העסקה בחברת האשראי.
ימי עסקים, משמע 7 ימי עבודה א-ה’ לא כולל שישי, שבת ומועדי ישראל. זמינות הלקוח ודיוק בפרטים הינה הכרחית לביצוע ההזמנה. ימי העסקים מותנים בביצוע החיוב. במידה ולא בוצע חיוב מסיבה כלשהי, ספירת ימי העסקים תחל מעדכון אמצעי התשלום וחיובו.

ב. במידה ולא יתקבל אישור לעסקה מחברת האשראי תוך מספר ימים סביר, תימסר על כך הודעה ללקוח באחד מהאמצעים שהזין בטופס ההזמנה.

ג. המוצרים המוצגים באתר מיועדים לאספקה תוך 7 ימי עסקים מרגע אישור חברת האשראי. למרות זאת אנו נעשה את מרב המאמצים להקדים את זמן האספקה למינימלי.

ד. משלוח המוצרים יכול להיעשות בכל דרך שבה הספק נוהג ובוחר ועל פי שיקול דעתו, אלא אם צויין אחרת לצד המוצר.

ה. מפעילי האתר או מי מטעמם לא יישאו באחריות במקרה של עיכוב בהובלה עקב ארועים שאינם בשליטתם כגון: שביתה, מלחמה, פעולות איבה, תקלה במערכת הטלפונית וכדומה.

ו. שעות אספקת המוצרים אינם באחריות האתר ואין אנו לוקחים בכך חלק. שעות החלוקה יהיו לפי המקובל בחברת המשלוחים או לחילופין אצל היבואן ו/או הספק.

ז. דמי המשלוח המצויים באתר אינם כוללים חיוב בגין הובלה חריגה כגון: קומות גבוהות, הובלה ללא מעלית, הובלה הדורשת אמצעים מיוחדים. במקרה כזה או במקרה בו יש צורך בפירוק המוצר לשם הכנסתו למען ייתכן ותידרשו לשלם תוספת למוביל לפי מחירון חברת המשלוחים ו/או היבואן או הספק.

ח. מפעילי האתר אינם מתחייבים לאספקת המוצרים ללקוחות המתגוררים ביישובים בעלי בעיית גישה מטעמים ביטחוניים או מטעמי מרחק כגון: מעבר לקו הירוק או אילת. במקרה כזה תתכן תוספת תשלום להובלה לפי מחירון היבואן ו/או חברת המשלוחים. במקרה כזה, ללקוח תהה הזכות לבטל את הרכישה ללא דמי ביטול.

ט. במידה והמוצר אותו ביקשת לרכוש אינו זמין במלאי, אנו ניידע אותך באחד מאמצעי התקשורת המקובלים וננסה להציע לך מוצר חלופי העונה על צרכייך. במידה ולא תהיה מעוניין במוצר חלופי, תהא זכאי לביטול העסקה ללא חיוב בדמי ביטול. אנו עושים כל יכולתנו לעדכן את המוצרים הזמינים במלאי, לעיתים המלאים כפופים לנמצא אצל היבואן.

י. חובת הלקוח להיות זמין ביום קבלת המוצר. אי זמינות הלקוח במועד אספקה עשוייה לדחות את האספקה ליום אחר.

מדיניות פרטיות:

חשוב לנו מאוד לשמור על פרטיותכם והמידע האישי אותו הנכם מוסרים לנו לצורך ביצוע הזמנה \ בירור וכד’. 

המידע נשמר חסוי ואינו מועבר לחברה צד ג’ למעט גורמים אשר הכרחיים לביצוע ההזמנה עבורכם כגון חברת האשראי, חברת ההובלות וכד’.

שונות:
הדין החל על תקנון זה הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת נתונה לבתי המשפט בערים: ת”א, ירושלים,
כל הזכויות באתר שמורות סיילי
התמונות באתר להמחשה בלבד ואינן מחייבות
ט.ל.ח על כל האתר